"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Ақкөл қаласының №3 бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли - сад №3 города Акколь при отделе образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«№ 3 Балабақша» МКҚК-ғы комплаенс-қызметі туралы ЕРЕЖЕ

19.04.2021

«№ 3 Балабақша» МКҚК-ғы комплаенс-қызметі туралы

ЕРЕЖЕ

 

 

I.       Жалпы ереже

Қазақстан Республикасының «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы» заңнамасына сәйкес субъектінің негізгі міндеті - қызмет процесінде барлық нормалар сақталмаған кездегі туындауы мүмкін тәуекелдерді реттеуші функцияны орындау мақсатында, ұйымның және оның қызметкерлерінің Қазақстан Республикасының «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» заңнамасын сақтауды қамтамасыз ету болып табылатын сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтің функцияларын атқаруды айқындайды.

Ұйымдағы ішкі бақылаудың функциялары мен міндеттері:

•        Ұйымда қабылданған тәртіпке, ержелерге және сұрау салуларға сәйкес әрекет ету;

•        Қазақстан Республикасының заңнамаларын сақтау;

•        нормативтік актілерді;

•        ұйым Жарғысын;

•        ішкі тәртіп Қағидаларын сақтау.

II.      Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметінің мақсаттары мен міндеттері

Комплаенс-қызметінің негізгі функциясы: ұйым мен оның қызметкерлерінің белгіленген нормаларды және қолданыстағы заңнаманы нақты орындауды бақылауды реттеу.

Мақсаты: белгілі бір нормалар мен ережелерді бұзу салдарынан мүмкін болатын тәукелдердің алдын алу.

Міндеттері:

•        Ұйымда ресми мәртебені пайдалану;

•        тәуекелдерді бақылайтын және бақылау жасайтын комплаенс-қызмет мамандарын анықтау;

•        комплаенс-бақылуды жүзеге асыруға қатысты жанжалдар мен қарама-қайшылықтарға қарсы іс-қимыл бойнша шаралар қабылдау.

 

III.    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметінің жұмысын ұйымдастыру тәртібі

•        Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметті құру туралы бұйрық шығарылады, ол ұйымның ресми интернет-ресурсында орналастырылады және барлық қызметкерлердің назарына жеткізіледі;

•        комплаенс-қызметінің саны үш адамнан тұрады;

•        сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметінің Ережесін әзірлеу;

•        қызмет мамандары тікелей басшылыққа есеп береді;

•        сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері бойынша түсіндіру іс-шараларын өткізу.

IV.    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметінің құқықтары мен міндеттері

•        Құрылымдық бөлімшелерден ұйымның ішкі құжаттарымен регламенттелген ақпарат пен материалдарды сұрату;

•        ұйым басшысының қарауына олардың құзырындағы мәселелерге қатысты бастамашылық жасау;

•        ықтимал құқық бұзушылықтар туралы келіп түскен хабарламалар бойынша қызметтік тексерулер жүргізуге бастамашылық жасау;

•        олардың құзырына қатысты мәселелер боынша мәжілістер ұйымдастырып,   өткізу;

•        сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызмет функциясын жүзеге асыру кезеңінде белгілі болған ұйым туралы ақпараттың құпиялылығын сақтау;

•        жүгінген тұлғалардың құпиялылығын сақтау;

•        ҚР заңнамасына қайшы келмейтін басқа да іс-әрекеттерді жүзеге асыру.

V.      Толық ресурстық қамтамасыз ету

•        Ресурстармен қамтамасыз ету, соның ішінде өз міндеттері мен функцияларын еш кедергісіз атқару үшін техникалық ресурстармен де.

VI.    Қадағалау және тексеру органдарымен өзара іс-қимылдың болуы

•        Комплаенс-бақылаудың тиімділігін арттыру және тәуекелдерді нәтижелі басқару үшін мамандар тексеруші мекемелермен өзара іс-қимыл жасаулары тиіс.



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 19.04.2021 16:18
Құрылған күні: 23.11.2021 15:45

Текст