"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Ақкөл қаласының №3 бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли - сад №3 города Акколь при отделе образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Кеңес беру "Баланың денсаулығы біздің қолымызда: СӨС дегеніміз не"

Кеңес беру
"Баланың денсаулығы біздің қолымызда: СӨС дегеніміз не"
Мен бал дайындадым.әпкесі Кузнецова Т. И.
 
Баланың денсаулығы ата — ананың өміріндегі ең маңызды нәрсе екендігі күмән тудырмайды. Себебі науқас баланың бір түрі ананы, сонымен бірге бүкіл отбасын жүйке ауруына әкелуі мүмкін. Сондай-ақ, қазіргі кезде аурудың қымбат екендігі, әсіресе балалар үшін өте маңызды, өйткені ересек адам дәрігерсіз емделе алады, тек дәріханада провизордың пікірін сұрап, "суыққа қарсы" препараттың "тиімділігі"туралы. Баланың денсаулығына келетін болсақ, темір ережесі жұмыс істейді, біз тек дәрігермен емделеміз, ең жақсысы, сәйкесінше арзан емес.
"Денсаулық"ұғымының 300-ден астам анықтамасы бар. Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының анықтамасына сәйкес, денсаулық-бұл аурудың немесе физикалық ақаулардың болмауы ғана емес, толық физикалық, психикалық және әлеуметтік әл-ауқат жағдайы.
Соңғы жылдары мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығының нашарлауының тұрақты тенденциясы, психикалық және сөйлеу қабілеті бұзылған балалар санының артуы осы жағдайды өзгертуге мүмкіндік беретін тетіктерді іздеу қажеттілігін тудырады. Өйткені, мектепке дейінгі жас баланың физикалық және психикалық денсаулығының негізін қалыптастырудағы шешуші кезең болып табылады. Осы кезеңде ағзалардың қарқынды дамуы және дененің функционалды жүйелерінің қалыптасуы байқалады.
Сәбилердің денсаулығы. Біздің балабақшада Біз денсаулықты сақтау үшін қалай жұмыс істейміз. Біздің балабақшадағы денсаулық сақтау педагогикалық процесі-бұл мектеп жасына дейінгі балаларды Денсаулық сақтау және денсаулықты байыту режимінде тәрбиелеу және оқыту процесі; балалардың физикалық, психикалық және әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз етуге бағытталған процесс. Денсаулық сақтау және денсаулықты байыту - педагогикалық процесті ұйымдастырудың маңызды шарттары.
Сауықтыру жұмыстарының ең тиімді түрлері :
1. Балаларды ашық ауада қабылдау
2. Жазда ашық ауада зарядтау. Зарядтау әр түрлі формада жүзеге асырылады: дәстүрлі, ойын, әр түрлі заттарды қолдану, музыка, шу аспаптары (дабыл) және т. б.
3. Дене шынықтыру сабақтары аптасына үш рет өткізіледі. Дене шынықтыру сабақтары әр түрлі формада өткізіледі: дәстүрлі, кешенді, ойын, оқыту, сабақтар-жарыстар және т.б. залда сабақтар музыкалық сүйемелдеумен, көшеде Шу аспаптарымен (дабыл) өткізіледі.
4. Динамикалық үзілістер балалардан табандылықты, психикалық стрессті қажет ететін сабақтар кезінде жүзеге асырылады. Кернеуді жеңілдету үшін динамикалық үзілістер жасалады: оларға дене шынықтыру минуттары, саусақ ойындары және т. б.
5. Профилактикалық жұмыс.
Тұмаудың алдын алу:
-егу
- топтарды майдалап туралған сарымсақ пен пиязбен аэрациялау-эпидемия кезеңінде күн сайын
- жаңа сарымсақ сыналары бар медальон кию-күнделікті
6. Жүгіру және серуендеу, серуендеу ойындары
Дозаланған жүгіру және серуендеу-бұл ең құнды сауықтыру сапасы болып табылатын төзімділікті үйрету мен жетілдірудің бір әдісі.
Ашық және спорттық ойындар балаларда байқау, қозғалысты үйлестіру, күш, жылдамдық, ептілік, дәлдік, төзімділік және басқа психофизикалық қасиеттерді дамытады.
7. Мерекелер мен ойын-сауық. Мереке қуаныш әкеледі, психикалық және физикалық разряд береді. ДО-да біз залда және көшеде дене шынықтыру демалысын, тақырыптық бос уақытты, театрландырылған қойылымдарды, танымдық демалыстарды, ата-аналармен бірге мерекелерді және т. б. өткіземіз.
8. Танымдық іс - әрекет-оқу процесіне балаларды адам құрылымымен, салауатты өмір салтымен және күнделікті өмірде, табиғатта қауіпсіз мінез-құлықпен таныстыратын танымдық циклдің апта сайынғы сабақтарын енгізу. Тақырыптар: "үйдегі қауіпті заттар", "жеуге жарамсыз саңырауқұлақтар, жидектер", "дәрілік өсімдіктер"," көкөністер мен жемістер - дәрумендердің көзі, "жол белгілері", "отпен абай болыңыз" және т. б.)
9. Денсаулық сақтауды медициналық қамтамасыз етуді ДО-да медбике жүзеге асырады. Ол тамақтануды, санитарлық-эпидемиологиялық режимнің сақталуын бақылауды жүзеге асырады.
10. Қатаю
- ауа: денеге температуралық әсер (теріге, өкпеге және басқа мүшелер мен жүйелерге).
* серуендеу - біз кез-келген ауа-райында маусымға сәйкес киіммен жүруге тырысамыз;
* "Денсаулық жолдары" бойынша жалаң аяқ жүру;
* жазғы кезеңде жер бетінде жалаңаяқ жүру;
Залда температурада жеңіл киіммен сабақтар 
* жеңіл киімдегі таңертеңгі гимнастика;
*қолды шынтаққа дейін суық сумен жуу;
* тамақтанғаннан кейін салқын сумен шайыңыз;
* күн ванналары
* көлеңкеде демалу
11. Рационалды тамақтануды ұйымдастыру-ақуыздар, майлар, көмірсулар, дәрумендер мен микроэлементтер қатынасында теңдестірілген тамақтану.
Күзгі-қысқы кезеңде диетада пияз, сарымсақ салаттары бар, біз көкөністерді, жемістерді көбірек беруге тырысамыз, с - витаминизациясын жүргіземіз.
12. Музыкалық терапия.
Музыка ең алдымен адамның эмоционалды саласына әсер етеді. Музыканы қолданған кезде әуеннің сипатына, детейағына және көлеміне балалардың психикалық жағдайына әсер ету ерекшеліктерін есте ұстаған жөн
13. Даму ортасын ұйымдастыру.
Әр топта Денсаулық бұрышы құрылды, онда спортпен шұғылдануға арналған жабдық бар: өз қолдарымен жасалған" денсаулық жолдары", арқан, доптар, құрсаулар, биіктік өлшегіш және т.б. жиһаз балалардың бойына сәйкес келеді. Киім ауыстыратын бөлмедегі даму ортасы (ата-аналарға арналған бұрыштар: мәзір, күн режимі, ата-аналарға арналған кеңестер мен ақпарат).
Балабақша учаскесінде "жасыл аймаққа"- гүлді өсімдіктердің гүлзарларына, бұталарға, ағаштарға көп көңіл бөлінеді. 
Сайтта құмсалғыштар, спорттық ойын кешені (слайд) бар.
14. Ата-аналармен Денсаулық сақтау бойынша жұмыс.
Баланың денсаулығы көбінесе оның үйін қоршап тұрған жағдайға байланысты. Мейірімді отбасылық қатынастар баланың эмоционалды жағдайын анықтайды. Оның психикалық денсаулығы, сауықтыру жұмыстарының оң нәтижесі ата-аналардың қолдауымен ғана мүмкін болады. Бақытымызға орай, қазір ата-аналар баланың денсаулығы, дәрігерлер мен тәрбиешілер емес, тек ата-аналар әсер ете алатын фактор екенін түсінеді.
ДО-да ата-аналармен келесі жұмыс жүргізіледі:
- сауалнама;
-ағартушылық: көрнекі үгіт (стендтер, жадынамалар, жылжымалы папкалар). Балаларды тексеру кезінде мамандармен кездесулер
- интегративті: проблемаларды бірлесіп талқылау (ата-аналар жиналысы); бірлескен іс-шаралар (сенбіліктер, даму ортасын ұйымдастыруға көмек.
Балалар спорттық мерекелер мен бос уақыттарда қанша жағымды эмоциялар, демек Денсаулық алады. Дәстүрлі түрде Денсаулық апталығы өтеді, онда балалар "көңілді старттарға" және басқа да іс-шараларға қатысады, олардың физикалық даму деңгейін көрсетеді, олардың жетістіктерінен эмоционалды заряд алады. Әсіресе балалар мерекеге аналар мен әкелер белсенді қатысқан кезде ұнайды. Мұндай мерекелер "отбасылық бастаулар", "Әкем, анам, мен спорттық отбасымын"деп аталады.
Мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығын сақтаудағы оң нәтижелер барлық қызметкерлер ұжымы мен ата-аналардың бірлескен жұмысы, балалармен сауықтыру жұмыстарының барлық түрлерінің маңыздылығын, маңыздылығын түсіну және ұсыныстарды адал орындау арқылы ғана мүмкін болады.
Баланың денсаулығы, ата-аналардың әсер ете алатын маңызды факторы. С дәрумені, фитонцидтер бар тағамдарды диетаға енгізу, балаңызбен ашық ауада белсенді уақыт өткізу, оған салауатты өмір салтын ұстану, баланың салауатты бақытты өмір сүруін қамтамасыз етуге болады. Өйткені, баланың денсаулығы баға жетпес!
Жаңартылған күні: 27.12.2024 11:11
Құрылған күні: 27.12.2024 11:14

Текст